2014. március 7., péntek

Sajnálom!

Sziasztok! Úgy döntöttem, hogy befejezem a blogot. Kitörlöm. Kezdek egy új blogot, egy Niall Horan Fanfictiont. Megírom a részeket és azután rakom ki hetente, hogy biztos legyek abban, végig fogom írni azt a blogot. Tudom, azt gondoljátok most, hogy már megint egy új blogot kezdek. Hát így van. A Hope!-nak már nincs jövője. Azért írtam rövid részeket, mert már csak a feliratkozók tartottak vissza. Igazából az lett volna a vége, hogy Harry és Lea összejönnek, lesz nekik gyerekük, unokájuk, és Lea meséli ezt a sztorit idős korában a lánya kislányának. Harry meghalt. Ez az ötlet nem tőlem jött, hanem még anno volt nekem egy kedvenc íróm. Ő kezdte el ezt a blogot, csak nem fejezte be, kitörölte. Ezt a saját képzeletemmel kevertem össze, ami nem nagyon sikerült. Aki benne van a csoportomba, az tudja követni a Niall Horan Fanfictionomat. Holnaptól kezdem írni, és ÁLLÍTÓLAG 2 évados lesz. Mellesleg köszönöm hogy velem és a bloggal tartottatok. Köszönöm a sok feliratkozót, pipát, kommenteket. Remélem tetszeni fog a másik blogom is annyira mint a Hope!. Ani xx

( Neither with you nor without you...[Niall Horan Fanfiction] )
( A blogot holnap kezdem el írni és csak akkor hirdetni ha már
megírtam az összes részt, így hetente pontosan kitudom rakni
a posztokat. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése